ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ (Αριθ. Απόφασης 58)
Ο Δήμαρχος Καισαριανής
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
I. Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Καισαριανής, με θητεία μέχρι τη λήξη της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (από 01.01.2013 μέχρι 31.08.2014), μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως παρακάτω:
1. Ορίζει Αντιδήμαρχο «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ» το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βούρλο Δημήτριο και του μεταβιβάζει:
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Εποπτεία προσωπικού και εύρυθμης λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών.
• παρακολούθηση και μέριμνα για την επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού του δήμου, σε συνεργασία και με τις άλλες αρμόδιες αντιδημαρχίες,
• Εποπτεία του τμήματος Δημοτικής Κατάστασης Μητρώων
• Λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών (Πρόσοδοι, Προϋπολογισμός, Απολογισμός, Λογιστήριο, Ταμειακή Υπηρεσία).
• Παρακολούθηση έκδοσης και είσπραξης γραμματίων είσπραξης,
• Οργάνωση και ομαλή λειτουργία, σε συνεργασία και με τις άλλες αρμόδιες αντιδημαρχίες, του γραφείου προμηθειών και της αποθήκης του Δήμου,
• την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του,
• την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς της.
• Εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών
• Θέματα Αλλοδαπών (άδειες παραμονής κ.λπ.).
• Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
2. Ορίζει Αντιδήμαρχο «ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΠΟΛΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βερλέκη Νικόλαο και του μεταβιβάζει:
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Εποπτεία προσωπικού και λειτουργίας της Τεχνικής Υπηρεσίας συμπεριλαμβανομένης της υπό σύσταση υπηρεσίας της Πολεοδομίας.
• τα θέματα πολιτισμού εύρυθμη λειτουργία του πολιτιστικού και Πνευματικού Κέντρου
• την εποπτεία του αρχιτεκτονικού τμήματος της Τεχνικής Υπηρεσίας
• την εποπτεία του Τμήματος Μελετών – Σχεδιασμού και εκτέλεσης Έργων της Τεχνικής Υπηρεσίας καθώς και προτάσεις για τον καθορισμό προτεραιοτήτων
• τον σχεδιασμό και προγραμματισμό των βασικών έργων υποδομής των τεχνικών έργων της πόλης και της ανάπλασης αυτής με γνώμονα και προοπτική την ανάπτυξη της ως κέντρο ευρύτερου γεωγραφικού χώρου.
• Την παρακολούθηση προγραμμάτων χρηματοδότησης μελετών και έργων
• Ρυθμίσεις για την επίλυση του Κυκλοφοριακού ζητήματος και της στάθμευσης.
• Συνεργασία και συντονισμός με αρμόδιους φορείς, οργανισμούς, Ν.Π.Ι.Δ., συλλόγους, ιδιώτες, κατασκευαστές έργων για την ομαλή εκτέλεση έργων στην πόλη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια δημοτών και διερχομένων, τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας της, τη διαφύλαξη, οπού είναι δυνατόν, στοιχείων παράδοσης και την τήρηση κανόνων αρχιτεκτονικής και αισθητικής.
• θέματα εξοικονόμησης ενέργειας και νέων μορφών ενέργειας
• Την εφαρμογή του εγκεκριμένου σχεδίου Πόλης
• Η μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
• Έκδοση οικοδομικών αδειών.
• Έλεγχος αυθαιρέτων κατασκευών.
• Εφαρμογή ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων.
• Τέλεση των πολιτικών γάμων.
• Υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της υπόψη αντιδημαρχίας. Εκδίδει και υπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής σε βάρος των πιστώσεων που θα προβλέπονται στο προϋπολογισμό ή έχουν εγγραφεί σε αυτόν υστέρα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί (ψηφισθεί) με αποφάσεις του αρμόδιου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
• Έργα, προμήθειες & μελέτες που αφορούν την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών. Ανάπλασης Πόλης και Πολιτισμού
• θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
• Εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς της αντιδημαρχίας του.
3. Ορίζει Αντιδήμαρχο «ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ» το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Λαψάτη Στέλιο και του μεταβιβάζει:
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Εποπτεία της Δ/νσης Περιβάλλοντος συμπεριλαμβανομένου του Δημοτικού Νεκροταφείου
• Παρακολούθηση θεμάτων διαχείρισης απορριμμάτων
• Παρακολούθηση και ανάπτυξη των συστημάτων ανακύκλωσης που εφαρμόζει ή πρέπει να εφαρμόσει ο Δήμος
• Εποπτεία για την καθαριότητα και την απορρύπανση όλης της περιοχής του δήμου και συντήρηση των μηχανημάτων και του εξοπλισμού καθαριότητας.
• Φροντίδα για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας Πρασίνου και Περιβάλλοντος, με την ανάπτυξη και διάδοση του πρασίνου στην πόλη και τη δημιουργία όσο το δυνατόν καλύτερων φυσικών συνθηκών ζωής στη πόλη.
• Έχει την ευθύνη των Συνεργείων Άμεσης επέμβασης για την συντήρηση οδών, πεζοδρομίων, κοινόχρηστων χώρων και κτιρίων και για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες
• Τη συντήρηση του Δημοτικού φωτισμού σε κοινόχρηστους χώρους
• Εποπτεία εύρυθμης λειτουργίας των Δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού Μεγάρου (συντήρηση, φύλαξη, καθαριότητα κ.λπ.)
• Το φωτεινό διάκοσμο του Δήμου κατά την περίοδο των εορτών
• Την έκδοση και υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής σε βάρος των πιστώσεων που θα προβλέπονται στο προϋπολογισμό ή έχουν εγγραφεί σε αυτόν ύστερα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί (ψηφισθεί) με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
• θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
• Τέλεση των πολιτικών γάμων.
• Υπογραφή εγγραφών ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της.
• Εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς της.
4. Ορίζει Αντιδήμαρχο «ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ» το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κωνσταντινίδη Κωνσταντίνο και του μεταβιβάζει:
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Ρύθμιση ζητημάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
• Ανάπτυξη παρακολούθηση και λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης
• Η εποπτεία του προσωπικού φύλαξης των σχολικών κτιρίων.
• Τα θέματα συντήρησης σχολικών κτιρίων, καθώς και την εποπτεία και το συντονισμό των νομικών προσώπων της αρμοδιότητάς του.
• Ανάπτυξη και λειτουργία προγραμμάτων «Άθλησης για όλους»
• Ρύθμιση ζητημάτων Αθλητισμού με εξαίρεση την λειτουργία του Γυμναστηρίου «ΚΑΙΣΑΡΙΟΝ».
• Ανάπτυξη παρακολούθηση και λειτουργία των Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου (Δημοτικό Στάδιο, Γήπεδα 5Χ%, τένις, Βόλεϊ, Μπάσκετ κ.λπ.)
• Η εποπτεία του προσωπικού φύλαξης και λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
• Τα θέματα συντήρησης των αθλητικών εγκαταστάσεων.
• Την έκδοση και υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής σε βάρος των πιστώσεων που θα προβλέπονται στο προϋπολογισμό ή έχουν εγγραφεί σε αυτόν ύστερα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί με αποφάσεις του αρμόδιου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
• Τέλεση των πολιτικών γάμων.
• θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
• Υπογραφή εγγραφών ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της.
• Εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς της.
II. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
III. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
IV. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βούρλος Δημήτριος, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Βερλέκη Νικόλαο και όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνο.
V. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθενται πέραν των ανωτέρω και:
VI. Η θεώρηση γνησίου υπογραφής.
VII. Η υπογραφή βεβαιώσεων ζωής.
VIII. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
IX. Εκ των ανωτέρω Αντιδημάρχων αντιμισθίας δικαιούνται οι κάτωθι:
• Βούρλος Δημήτριος και
• Βερλέκης Νικόλαος
Χ. Ορίζει Εντεταλμένους Συμβούλους του Δήμου Καισαριανής, με θητεία μέχρι τη λήξη της τρέχουσας δημοτικής περιόδου ((από 01.01.2013 μέχρι 31.08.2014), μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
1. Ορίζει Εντεταλμένο Σύμβουλο με δικαίωμα υπογραφής, στους τομείς ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣτο Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Χασάπη Δημήτριο και τις μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Θέματα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ανάπτυξης, Προγραμματισμού & Οργάνωσης
• Θέματα αναπτυξιακών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων
• Θέματα απασχόλησης και κοινωνικής οικονομίας
• Θέματα διαδικασιών λειτουργίας του Δήμου και διασφάλισης ποιότητας
• Θέματα τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
• θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του.
2. Ορίζει Εντεταλμένο Σύμβουλο με δικαίωμα υπογραφής, στους τομείς ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Λυκούδη Αλεβίζο και τις μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Εποπτεία προσωπικού και λειτουργίας της Κοινωνικής Υπηρεσίας.
• Όλα τα Κοινωνικά θέματα καθώς και με τα προγράμματα κοινωνικής μέριμνας και κοινωνικής προστασίας.
• θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του.
• Εποπτεία προσωπικού και λειτουργίας του Γυμναστηρίου «ΚΑΙΣΑΡΙΟΝ»
3. Ορίζει Εντεταλμένη Σύμβουλο με δικαίωμα υπογραφής, στους τομείς ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ την Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μανιατέα Κατερίνα και τις μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Θέματα προληπτικής Ιατρικής και πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας
• Εποπτεύει τη λειτουργία της Τράπεζας Αίματος.
• Ασχολείται θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
4. Ορίζει Εντεταλμένο Σύμβουλο στον τομέα του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΥ το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Έξαρχο Βασίλη και του μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Εποπτεύει την λειτουργία του Κοιμητηρίου και ασχολείται με θέματα διαχείρισης του Κοιμητηρίου
• Ασχολείται θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο πλαίσιο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του
5. Ορίζει Εντεταλμένη Σύμβουλο με δικαίωμα υπογραφής, στον τομέα ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝτην Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βαρβαγιάννη Χρύσα και της μεταβιβάζει τις σχετικές αρμοδιότητες
6. Ορίζει Εντεταλμένο Σύμβουλο με δικαίωμα υπογραφής, στον τομέα της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Καρατζά Ανδρέα και της μεταβιβάζει τις σχετικές αρμοδιότητες.